Menu

The Blogging of Ashworth 307

crossagenda60's blog

מה זה סרטון תדמיתי ואיזה?

סרט תדמית הוא סרט שהמטרה שלו יצירת תדמית חיובית עבור העסק בעיני הלקוח הפוטנציאלי. בין פרסומת טלויזיה וסרטון תדמיתי יש הבדל מהותי - הפרסומות "נכפות" על הצופה ואילו סרט תדמיתי זה דקלרציה שיווקית ממוקדת שנדרש על ידי הצרכן הפוטנציאלי.

סרטון תדמית הוא אמצעי שיווק חדש יחסית שנהיה נפוץ ככלי שיווקי לא מזמן ומומלץ להשתמש בו במיוחד לחברות בינוניות וקטנות מהסיבות הבאות:

לא צריך תקציב גדול בשביל להזמין סרטון תדמית לעסק קטן.

אינטרנט מהיר והטלפונים החכמים מאפשרים צפייה בסרטונים תדמיתיים כמידע משלים ללקוחות פוטנציאליים וניתן לצפות בו בכל מקום.

הצגת הסרטון כפתיח בכנס, תערוכה או פגישה עסקית תורמת תרומה אדירה להגדלת כמות הלקוחות.

חסכון אדיר בזמן! מצא פרטים נוספים בעמוד זה שאתם נותנים, פעם אחרי פעם בשיחות עם לקוחות בזכות סרטון תדמית פשוט לא תצטרכו לעשות את זה יותר או אולי כן אבל פחות .



לסרטון תדמית, אפילו אם הוא קצר, אמורה להיות אפקטיביות טובה יותר מחומר מודפס. סרטים יכולים להעביר מידע דרך מספר חושים בו זמנית בגל זה יש להם יתרון גדול מאוד בהשוואה ל כל כלי פרסום אחר.




אילו סוגי סרטון תדמית עיקריים יש?






 





סרטון תדמית למשקיעים מוסדיים




סרטון תדמית למשקיעים מוסדיים הוא סרטון שלרב מטרתו יצירת דימוי חיובי עבור בית העסק בעיני אדם המעוניין להכיר את העסק. בין חסות טלוויזיה וסרט תדמיתי למשקיעים מוסדיים מתקיים פער ענק - הפרסומות "נכפות" על המשקיע הפוטנציאלי ואילו סרט תדמית למשקיעים מוסדיים הינו הכרזה שיווקית ממוקדת שהבחירה לצפות בו נלקחה על ידי הקהל.

סרטון תדמית למשקיעים מוסדיים הוא אמצעי שיווק באינטרנט חדש באופן יחסי אשר נפוץ רק בעשר השנים האחרונות ומומלץ לעשות בו שימוש בעיקר לעסקים חדשים כי:

לא צריך תקציב גדול בשביל להזמין סרטון תדמיתי למשקיעים מוסדיים לעסקים קטנים.

האינטרנט המהיר בשילוב עם טלפונים חכמים מאפשרים צפייה בסרטון תדמית למשקיעים מוסדיים כמידע משלים למשקיעים פוטנציאליים ומאפשרים צפייה בו בכל מקום וזמן.

הצגת הסרט כפתיח בפגישה עסקית, כנס או תערוכה תורמת המון להגדלת כמות הלקוחות.

חסכון עצום בזמן! דברים שאתם אומרים, פעם אחר פעם בשיחות עם משקיעים בזכות סרטוני תדמית למשקיעים מוסדיים לא יהיה צורך לעשות את זה יותר או שתעשו את זה הרבה פחות .



לסרטון תדמית למשקיעים מוסדיים, גם אם זה סרטון קצר, יכולה להיות אפקטיביות גבוהה פי כמה וכמה מאשר של חומר מודפס. סרטונים יכולים להעביר אינפורמציה בכמה חושים בו זמנית ובכך יתרונם העצום בהשוואה ל כל כלי העברת מסר אחר.



 







סרטון תדמית לכנס לקוחות

סרט תדמית לכנס לקוחות הוא סרטון שברב המקרים מטרתו ליצור רושם חיוב על העסק בעיני הצרכן. בין פרסומות טלוויזיה וסרטון תדמית לכנס לקוחות מתקיים פער מהותי - הפרסומות "נכפות" על הצרכן הפוטנציאלי ואילו סרט תדמית לכנס לקוחות הינו הצהרה שיווקית ממוקדת שנדרש על ידי הצופה.

סרט תדמית לכנס לקוחות הוא אמצעי מדיה חדש יחסית אשר התחיל השימוש בו רק לאחרונה ומומלץ לעשות בו שימוש במיוחד לעסקים קטנים כי:

לא צריך תקציב גבוה כדי ליצור סרטון תדמיתי לכנס לקוחות .

טכנולוגיית הפס הרחב והמכשירים הניידים מאפשרים צפייה בסרטוני תדמית לכנס לקוחות ככתוכן משלים לצרכן פוטנציאלי וניתן לראות אותו בכל זמן.

הצגת הסרטון כקדימון בפגישה עסקית, כנס או תערוכה תורמת להגדלת התדמית העסקית.

חסכון עדיר בזמן! הסבר שאתם נותנים, שוב ושוב בפגישות עם לקוחות בזכות סרטון תדמית לכנס לקוחות לא יהיה צורך לעשות את זה יותר או או שכן יהיה אבל הרבה פחות .



לסרטון תדמית לכנס לקוחות, גם אם הוא קצר, תהיה אפקטיביות גבוהה פי כמה וכמה בהשוואה לחומר מודפס. סרטים יכולים להעביר תוכן במספר חושים בו זמנית ובכך יתרונם המשמעותי בהשוואה ל כל אמצעי העברת מסר אחר.




 




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.