Menu

The Blogging of Ashworth 307

crossagenda60's blog

הפקת וידאו מול מוצרי שיווק באמצעות וידאו

הפקת וידאו לעומת מוצרי שיווק בוידאו



במהלך המחקר הראשוני שברשותך בנושא שירותי וידאו, תוכל להיתקל באפשרויות שונות כמו הפקת וידאו ושירותי שיווק ווידיאו. חברות הפקת וידאו מתמקדות ביחוד בשירותים כמו הפעלת מצלמות, סקריפטים, עריכה ועיצוב תפאורה. הינם מוכרים את הסרטון עצמו ובדרך כל אינם מודאגים מתפקוד הסרטון לאחר שפירות כאלה מוסרים אותו אליך. שירותי שיווק בוידיאו הולכים צעד קדימה.



למשווקי וידאו קיים אותם שירותים דוגמת חברת הפקה אולם הם מתמקדים גם בתוצאות שיש לסרטון על החברה שלך. הם מספקים מומחיות ביצירת מסר שיווקי אפקטיבי בסרטון שהם לא רק נראה טוב אלא מתפקד היטב. שירותי שיווק בוידאו מומלצים על פני שירותי הפקת וידאו לעסקים צעירים או שמא לבעלי כיוון שיווקי פחות.



התמודדות נגד קהל



משווקי וידאו משתמשים במספר אפיקים כדי להציג סרטון בפני קהל. הינם ממנפים פרסומות בתשלום בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם ו- Google Ads ויכולות להגביר את הצפיות בפלטפורמות YouTube ומדיה בחברה. הם אפילו יכולים לשפר את הנראות של האתר שלך באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש ולארח אותו בעבר שם. לחברות שיווק בוידיאו יש אסטרטגיות לא רק להכין סרטון מצוין, אלא גם ליצור סרטון המציע החזר מוחשי אודות ההשקעה.



 



 


הכרת קהל היעד שלך



 



היעדים שהצבתם לסרטון שיווקי מחוייבים להיות תואמים את הצרכים של הקהל העיקרי שלכם. בניית שירותים שהקהל שלך ייהנה ממנו וימצא ערך הוא הדרך המצויינת ביותר להגדיל את החזר ההשקעה שלך. תוכל לבדוק אודות הקהל שברשותך באמצעות ניתוח פוסטים מובילים בבלוג, פוסטים במדיה חברתית וקמפיינים שיווקיים בדוא”ל. זה ראוי לציון שאלות שואלים לקוחות היעד שלכם אנשי מכירות? מהן הדמוגרפיה, מקצועות העניין והצרכים שיש להם?



מסיבה זו, הפקת הסרטון שלך בידי סוכנות שיווק ובשום אופן חברת הפקה יכולה להועיל ביותר. לסוכנויות שיווק בוידאו קיים טכנולוגיה וטכניקות חדישות שיכולות לאפיין באופן מדויק קהל נתון על מנת ליצור את המסר הממוקד ביותר.



החזר מוחשי על ההשקעה



עלות היא אחת השיקולים הנפוצות ביותר לעסקים רבים מחליטים נגד שיווק בוידאו. ההשקעה הראשונית אמנם גבוהה מאוד יותר מאסטרטגיות שיווק אחרות, אך מהו שבאמת חשוב זה החזר ההשקעה.



שיווק וידאו שלאחר המגיפה



מגיפת COVID-19 השפיעה כמעט על ממילא כל תעשייה גלובלית בהמון שיטות. עסקים נאבקים להסתגל ומוצאים את עצמם חושבים נוספת על התקציב והאסטרטגיה שיש להם. זה משאיר מרובים תוהים “האם באמת עכשיו הזמן להשקיע בסרטון שיווקי? ” על פי המספרים, כעת עדיף מאי פעם ללחוץ אודות ההדק.



 



 



בחירת חברת פרסום באמצעות וידאו




אז איך תדעו איזה סוכנות מתאימה לפרויקט שלכם? השיקול ה b.a של רוב בעלי העסקים הינו התקציב. הדרך המצויינת מאוד היא לאזן בין המיומנות של סוכנות שיווק הווידאו למספר המשאבים שיש באירועים. כמה צלמי וידיאו נמצאים בראש המשחק שלהם ויוצרים תוכן לא יאומן בתקציב הדוק. רבים אחרים מייצרים תוכן פחות בהשראה אך קיימים באירועים ציוד עבור עשרות אלפי דולרים.



 



 


כיצד סוכנות שיווק בוידאו עשויה לייעל את העסק שברשותך



 



המצב הנעת הייתה אמצעי רב עוצמה לכידת לבבות ודמיונות מאז יצירתה. בעבר, סרטוני תדמית שמורים לתאגידים גדולים המסוגלים להרשות לעצמם לרכוש זמן שידור בטלוויזיה. ככל שהטכנולוגיה התקדמה, הווידאו הפך לנגיש במידה רבה יותר, עד לרמה זו בזמן שהוא מהווה חלק מהותי מאופן בו אף החברות הקטנות מאוד עושות עסקים. חלק מהעסקים עדיין גוררים רגליים על הקונספט עבור הפקת סרטונים לעסקים, ומניחים אותם 2 צעדים מאחורי התחרות.



מהו שיווק בוידאו?



נתחיל ביסודות בהגדרת שיווק בוידאו. סרטונים תמציתיים, מרתקים וחינוכיים המשמשים לקידום עסק קטן או בינוני, המוצרים שיש להם או שמא השירותים שיש להם הינם מה שאנשים מתכוונים בדרך כלל כשהם מדברים על שיווק בוידאו. הפצת מסר דרך וידאו גורמת אינספור יתרונות מוחשיים והצלחה מדידה.



איך שיווק בוידאו יכול לעזור?


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.